Спеціаліст з якості (управління клієнтським досвідом )

Дата: 23.01.2018
Номер вакансії: 50273892
Місто Київ
Напрямок роботи Якість та клієнтський досвід
Обов’язки
Vodafone Україна - молода і яскрава команда лідерів чекає на свого Спеціаліста з якості. Ми шукаємо однодумця в команду професіоналів, який прагне зростати в провідній міжнародній компанії та брати участь в яскравих інноваційних проектах Vodafone

• Аналіз клієнтського досвіду
• Побудова Customer Journeys
• Розробка та впровадження методик розрахунку ключових показників якості для товарів, послуг і обслуговування
• Участь у встановленні для функціональних підрозділів цілей по якості та клієтському досвіді
• Ініціювання та ведення кроссфункціональних проектів щодо поліпшення кліенсткого досвіду
Вимоги
• Досвід роботи в маркетингу/ управлінні клієнтським досвідом /обслуговуванні клієнтів /продажах - від 2 років
• Експертиза в частині побудови та налагодження клієнтських процесів
• Уміння обробляти масиви даних, приймати «data-driven» рішення
• Вища освіта в сфері маркетингу, ІТ або телекомунікаціях
• Аналітичні здібності, системний підхід
• Уважність до деталей, скрупульозність, допитливість
• Навички створення презентацій в MS PowerPoint і складних звітів в MS Excel
• Відповідність корпоративним цінностям компанії