Керівник функції комплаєнс

Дата: 29.12.2017
Номер вакансії: 50274089
Місто Київ
Напрямок роботи Юридичний напрям
Обов’язки
Vodafone Україна – молода та яскрава команда лідерів чекає на свого Керівника функції комплаєнс. Ми шукаємо однодумця у команду професіоналів, який прагне зростати в провідній міжнародній компанії та приймати участь в яскравих інноваційних проектах Vodafone.

• Організація та керівництво діяльністю по впровадженню та розвитку системи комплаєнс в компанії
• Надання експертизи в області законодавства і «кращих практик» в області комплаєнс
• Надання експертної підтримки керівництву та бізнес-підрозділам компанії по вимогам антикорупційного законодавства, правозастосування, позиції регуляторів, практиках комплаенс
• Організація навчання та надання експертної підтримки співробітникам компанії в області комплаєнс
• Реалізація проектів комплаєнс, в тому числі із залученням зовнішніх консультантів
• Взаємодія з внутрішніми та зовнішніми перевіряючими /регуляторними органами
• Проведення регулярної оцінки корупційних ризиків
• Розробка необхідних комплаєнс контролів і процедур, моніторинг виконання
• Участь в роботі колегіальних органів на рівні Генерального директора
• Комплаєнс експертиза заходів в угодах M&A
• Виявлення та оцінка ризиків, розробка варіантів вирішення спірних ситуацій
• Управління командою
• Представлення компанії на зовнішніх професійних майданчиках в межах функціональності
Вимоги
• Досвід роботи в області розвитку корпоративних систем комплаєнс в великих публічних компаніях з лістингом на біржах США / Великобританії від 5-ти років
• Глибокі знання в суміжних областях: проведення розслідувань, захист даних, управління фродом, управління ризиками, організація систем внутрішнього контролю і аудиту, комплексна перевірка контрагентів, управління ризиком за дії третіх сторін
• Досвід розробки, обґрунтування та впровадження змін
• Наявність управлінського досвіду
• Вища юридична або економічна освіта
• Додаткова освіта в області комплаенс (ICA, CCEP-I, FCPA Boot Camp, Executive MBA in Compliance, TRACE)
• Рівень володіння англійською мовою не нижче upper intermediate
• Відповідність корпоративним цінностям компанії