Про компанію

Мережа ПрАТ «МТС Україна» охоплює більше 98% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує більше 21,59 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного та міжнародного / міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Виручка за 2013 рік склала 9,965 млрд. гривень.

ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» — найбільший оператор мобільного зв'язку в Східній та Центральній Європі. Консолідована абонентська база компанії без урахування абонентської бази «МТС Білорусь», складає більше 100 мільйонів абонентів. МТС та її дочірні компанії надають послуги в стандарті GSM у Вірменії, Білорусі, Росії, Україні та Туркменістані; в стандарті UMTS — у Росії, Вірменії, Білорусі; в стандарті CDMA-450 — в Україні, в стандарті LTE — в Росії та Вірменії. Компанія також надає послуги фіксованого зв'язку та кабельного телебачення в Росії та Україні.

У 2014 році бренд МТС сьомий рік поспіль увійшов до топ-100 найдорожчих брендів у світі за рейтингом BRANDZ™, опублікованому міжнародним дослідницьким агентством Millward Brown. У 2013 році в рейтингу міжнародного консалтингового агентства Interbrand бренд МТС також став одним з найдорожчих телеком-брендів. У 2011 році Standard& Poors третій рік поспіль називав МТС найбільш інформаційно прозорою компанією.

Компанія надає високоякісні послуги голосового зв'язку, передачі даних і швидкісного доступу в інтернет, пропонує нові тарифні плани та інноваційні сервіси, що відповідають різноманітним потребам широкого кола приватних та корпоративних абонентів. Завдяки великій зоні покриття мережі та роумінговими угодами абоненти МТС залишаються на зв'язку практично у всіх країнах світу, а інтернет-роумінг доступний в більш ніж 200 країнах.

Сьогодні МТС успішно трансформується в мультисервісну дата-орієнтовану компанію, надаючи абонентам унікальні конвергентні продукти та послуги на основі передових технічних рішень. Нова стратегія розвитку Групи МТС на 2014–2016 роки «3 Д» («дані, диференціація, дивіденди») спрямована на зміцнення лідерства на телекомунікаційному ринку за рахунок зростання проникнення послуг мобільного інтернету, диверсифікації послуг, підвищення операційної ефективності та інвестиційної привабливості компанії для акціонерів.

МТС активно розвиває навігаційні та телематичні сервіси, M2M-рішення, що знаходять широке застосування в різних галузях економіки, освоює нові напрямки бізнесу, пропонуючи послуги електронного документообігу та рішення на основі хмарних обчислень.

МТС входить в десятку найбільших мобільних операторів світу за розміром абонентської бази. З червня 2000 року акції МТС котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі під кодом MBT. Акціонером МТС є АФК «Система», яка володіє 53,5% акцій оператора, інші 46,5% акцій знаходяться у вільному обігу.