Принципи та стратегія

Ключові принципи ведення соціально відповідального бізнесу ПрАТ «МТС Україна» носять довгостроковий характер і спрямовані на забезпечення стійкого розвитку суспільства, зростання його добробуту та формування конкурентоспроможної економіки.

Стратегія ПрАТ «МТС Україна» в галузі соціальної відповідальності будується на основі постійного аналізу поточних бізнес-процесів компанії, ступеня їх відповідності принципам соціально-відповідального бізнесу, планування й реалізації проектів, що виходять за рамки визначеного законом мінімуму й спрямовані на підвищення позитивного впливу бізнесу ПрАТ «МТС Україна» на суспільство.

З метою підвищення ефективності своєї соціальної політики, ми уважно вивчаємо кращі українські й світові практики в галузі соціальної відповідальності, відкриті до співробітництва з експертним і інвестиційним співтовариствами.