У 2014 році на діяльність компанії істотно вплинули зовнішні чинники – політичні події та вимушене припинення роботи в Криму, військові дії на сході країни, криза національної економіки і ослаблення гривні. 

В умовах настільки несприятливого клімату результати роботи «МТС Україна» в цілому за 2014 рік можна вважати успішними. Висока стійкість бізнесу дозволила за результатами року отримати позитивну динаміку або зберегти стабільність в основних фінансових і операційних показниках. 

Основні фінансові та операційні показники: 

  • Доходи компанії в 2014 році зросли на 1,1%, перевищуючи 10 мільярдів гривень.
  • Показник OIBDA за 2014 рік склав 4,686 мільярдів гривень.
  • Маржа OIBDA зменшилась до 46,5%, при цьому компанія зберігає лідерство на ринку за цим показником.
  • Кількість абонентів «МТС Україна» на кінець 2014 року склала 20,2 млн. людей. Втрата всієї абонентської бази та доходів в Криму, а також масова міграція абонентів зі східних областей України обумовили зменшення кількості абонентів на 1,3 млн.
  • Оператор залишається лідером за лояльністю абонентів за результатам року. Зростання відтоку в 4 кварталі 2014 року пов’язане з втратою абонентської бази в Криму та різким скороченням кількості абонентів в зоні бойових дій на сході України. 

Одним з факторів, що формують довгострокові взаємовигідні відносини з клієнтами, став принцип, який дозволяє абонентам економити не за рахунок урізання користування, а за рахунок придбання послуг оптом, реалізований в таких пропозиціях як «Смартфон оптом», акції «Економте 30%» і «Рік без абонплат». 

Основним чинником успішних фінансових результатів стала послідовна реалізація стратегії 3D, орієнтованої на послуги передачі даних. 

  • Проведена модернізація 50% мережі, що дозволило досягти рекордної на ринку швидкості передачі даних – в середньому 150 Кбіт/с. Сума інвестицій у розвиток мережі за останні п'ять років перевищила 5,8 мільярдів гривень.
  • Користування послугами передачі даних зросла на 100% в річному численні. Це обумовлено поліпшенням якості послуг і привабливою тарифною політикою.
  • Частка інтернет-користувачів серед усіх нових абонентів компанії в 2014 році склала рекордні 65%. Зростання трафіку відбулось не за рахунок абонентів, що використовують великі об'єми трафіку, а завдяки більшій інтернет-активності звичайних користувачів і значного збільшення кількості нових інтернет-абонентів.
  • Вперше в цьому році передача даних вийшла на перше місце за доходами від додаткових сервісів, склавши більше 36% в доходах від додаткових послуг і потіснивши традиційно найбільш дохідні SMS-сервіси.
  • Доходи від передачі даних виросли на 3,4% в порівнянні з аналогічним показником 2013 року. 

Зростання споживання і доходів від передачі даних в минулому році навіть на 2G-мережах, а також високий нереалізований попит на 3G-послуги в Україні дозволяє розраховувати на стрімке зростання споживання мобільного інтернету, збільшення доходів від передачі даних, а також їх частки в загальній структурі доходів після отримання 3G ліцензії в 2015 році. 

Ключові пропозиції 2014 року: 

  • Лінійка тарифів «Смартфон» – два безліміти на дзвінки всередині мережі та мобільний інтернет від 0,35 грн/день, від 0,25 грн/хв на інші мережі, 50 SMS на всі мережі за 0,50 грн/день.
  • Значне зниження вартості закордонних розмов у рамках послуги «0 за кордон», що призвело до зростання MOU в послугах міжнародного зв'язку серед нових абонентів.
  • Запуск нових тарифів «Безлімітний день» і «Безлімітний місяць» для абонентів послуги «МТС Коннект 3G» на базі технологи CDMA – безлімітний інтернет за 5 грн/день, і 75 грн/місяць.
  • Безлімітний інтернет у всіх тарифах для нових та існуючих абонентів з жовтня 2014 року.
  • Послуги Facebook Unlim і ВКонтакте Unlim – послуга доступу до популярних соціальних мереж без плати за трафік.
  • Тариф «Планшет» для користувачів планшетів з оплатою послуг тільки в разі користування.
  • Послуги, що дозволяють економити до 50% на придбанні послуг оптом: «Смартфон оптом», «Економте 30%», «Рік без абонплат».
Файли