Співробітники контактного центра «МТС Україна» визнані кращими в своїй професії

Український оператор мобільного зв’язку «МТС Україна» оголошує про перемогу співробітників Львівського й Дніпропетровського Центрів обслуговування абонентів «МТС Україна» в конкурсі Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів. 

Співробітники контактних центрів «МТС Україна» завоювали відразу три з шести головних нагород «DzWINNER» на конкурсі Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів. Фінал конкурсу пройшов у рамках конференції «Кращі практики обслуговування клієнтів». 

Журі конкурсу визнало «Консультантом року» Юлію Бічан з Дніпропетровського Центру обслуговування абонентів «МТС Україна», титулу «Тренер року» удостоєна Світлана Гошовська з Львівського Центру обслуговування абонентів «МТС Україна», а головну нагороду в номінації «Найкраща сервісна команда» відвезла до Львівського контакт центру «МТС Україна» Наталія Гуменюк. 

Призові місця зайняли співробітники контакт центрів «МТС Україна» і в інших номінаціях. Нагороду за друге місце в номінації «Наставник року» відвезла до Дніпропетровського контакт центру Майя Осташук, а в номінації «Консультант року» друге місце посіла Софія Маліновська. Христина Телюк з Львівського контакт центру «МТС Україна» стала фіналісткою в номінації «Продавець року». Також високу оцінку журі отримав експерт відділу організації обслуговування абонентів у ЦОА Максим Дзюба – у номінації «Краще управління клієнтським досвідом». 

Нагорода «DzWINNER» Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів – це найвище визнання професійних навичок номінантів, вручається від імені Асоціації та всієї спільноти професіоналів. У шорт-ліст нагороди увійшли в тому числі представники контактних центрів Comfy, «Нова Пошта», Банку Михайлівський, DHL Україна, Альфа-Банку, Direct Call і BEEPER. 

Нагорода «DzWINNER» присуджується представникам галузі контактних центрів за внесок у розвиток індустрії: 

  • співробітникам, які демонструють неабиякі техніки ведення діалогів з клієнтами; 
  • наставникам, які демонструють кращі якості та навички підготовки персоналу; 
  • компаніям, які довели системний підхід у підготовці персоналу та якісного обслуговування клієнтів. 

Про Центри обслуговування «МТС Україна» 

Центр обслуговування абонентів «МТС Україна» (ЦОА), що складається з двох контакт-центрів у Львові та Дніпропетровську – одна з найбільших структур компанії «МТС Україна», що налічує більше тисячі співробітників. Зараз це наймолодша структура компанії, середній вік співробітника ЦОА – 25 років. Найбільший відсоток працівників – недавні випускники українських вузів. 

У 2013 році ЦОА «МТС Україна» посів перше місце в рейтингу за якістю телефонного обслуговування в call-центрах українських телекомунікаційних компаній. Дослідження проводилося Українською асоціацією директ маркетингу (УАДМ). Робота співробітників Центру обслуговування абонентів «МТС Україна» оцінена на «відмінно» – це була єдина відмінна оцінка в рейтингу. У 2014 році проект Групи навчання ЦОА «МТС Україна» здобув перемогу на конкурсі «Кришталева Гарнітура» в номінації «Кращий проект набору, підготовки та навчання персоналу». 

Професіоналізм контакт-центру «МТС Україна» визнаний і на міжнародному рівні – на десятому ювілейному конкурсі контактних центрів Європи EMEA (The 2015 '10thAnnual' ContactCenterWorld Top Ranking Performer Awards), який проходив 10-12.06.2015 в Лондоні, Велика Британія, контакт-центр «МТС Україна» визнаний кращим з обслуговування клієнтів у Європі.