Український контакт центр визнаний кращим в світі

Український оператор мобільного зв’язку «МТС Україна» повідомляє про перемогу Центру обслуговування абонентів «МТС Україна» в міжнародному конкурсі GlobalContactCenterAwards. 

Вперше український контакт центр визнаний кращим з обслуговування у світі – Центр обслуговування абонентів (ЦОА) «МТС Україна» здобув перемогу на глобальному конкурсі Global Contact Center Awards, який проходив у Лас-Вегасі, США. 

Перше місце в номінації «Кращий в обслуговуванні клієнтів великий контакт центр» оператору приніс новий підхід до обслуговування клієнтів компанії, впроваджений у минулому році – «Обслуговування 2.0». Новий підхід передбачає спілкування з клієнтами з мінімальним набором стандартів, побудоване на довірі до клієнта та простоті в спілкуванні. Нова версія обслуговування сподобалася не тільки абонентам, але й отримала визнання на українських та міжнародних конкурсах. У лютому цього року цей підхід був визнаний кращим на десятому конкурсі контактних центрів Європи EMEA (The 2015 '10thAnnual' ContactCenterWorld Top Ranking Performer Awards), який проходив в Лондоні, Велика Британія. А в жовтні контакт центр оператора переміг відразу в трьох з шести номінацій конкурсу Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів «DzWINNER». 

Бронзову нагороду конкурсу як один з кращих суспільно важливих проектів також отримав контакт центр «Лінія життя», організований на базі контакт центру «МТС Україна» для надання консультацій з питань донорства крові. 

Додаткова інформація про переможців і номінації глобального конкурсу доступна на офіційній сторінці Global Contact Center Awards https://www.contactcenterworld.com/worldawards/regional-winners.aspx?id=f4c38ccf-5326-42cd-af89-fdc83cf28eb6 

Про Центри обслуговування «МТС Україна» 

Центр обслуговування абонентів «МТС Україна» (ЦОА) складається з двох контакт-центрів у Львові та Дніпропетровську та є однією з найбільших структур компанії «МТС Україна», що налічує більше тисячі співробітників. Сьогодні це наймолодша структура компанії, середній вік співробітника ЦОА – 25 років. Найбільший відсоток працівників – нещодавні випускники українських вузів. 

У 2013 році ЦОА «МТС Україна» посів перше місце в рейтингу за якістю телефонного обслуговування в call-центрах українських телекомунікаційних компаній. Дослідження проводилося Українською асоціацією директ маркетингу (УАДМ). Робота співробітників Центру обслуговування абонентів «МТС Україна» оцінена на «відмінно» – це була єдина відмінна оцінка в рейтингу. У 2014 році проект Групи навчання ЦОА «МТС Україна» здобув перемогу на конкурсі «Кришталева Гарнітура» в номінації «Кращий проект набору, підготовки та навчання персоналу». У 2015 році співробітники контактних центрів «МТС Україна» завоювали відразу три з шести головних нагород «DzWINNER» на конкурсі Всеукраїнської Асоціації Контактних Центрів. 

Про програму «Лінія життя» 

Соціальна програма з розвитку донорства крові в Україні «Лінія життя» діє з жовтня 2014 за підтримки «Асоціації служби крові України». Ініціатива спрямована на привернення уваги суспільства до проблеми донорства крові, формування культури донорства і збільшення запасів якісної донорської крові завдяки забезпеченню швидкого і доступного способу отримання інформації та консультацій з питань донорства крові. 

У рамках програми «Лінія життя» працює спеціалізований контактний центр. Зателефонувавши за телефонами 7333 (безкоштовно для абонентів «МТС Україна») і 050 119 7333 (для абонентів інших операторів відповідно до умов тарифного плану) з 7:00 до 1:00, кожен охочий зможе отримати інформацію з питань донорства крові.