«МТС Україна» запустила зв'язок у Харківському метро

Оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», дочірня компанія міжнародної телекомунікаційної групи «МТС» (акції МТС котируються на Нью-Йоркській фондовій біржі під кодом MBT), оголошує про відкриття мобільного зв'язку на Салтівській лінії Харківського метрополітену, а також про запуск першої в світі повноцінної Мобільної бібліотеки в метро.

Відтепер абоненти «МТС Україна» можуть користуватися зв'язком оператора в Харківському метрополітені. Пасажирам восьми станцій Салтівської лінії метро доступні такі ж сервіси мобільного зв'язку, як і абонентам МТС на поверхні, включаючи мобільний інтернет. До кінця 2014 р. «МТС Україна» планує забезпечити зв'язок на Олексіївській і Холодногірсько-Заводській лініях Харківського метрополітену.

Мобільна мережа «МТС Україна» в Харківському метрополітені побудована на сучасному обладнанні ізраїльської фірми Corning MobileAccess LTD. Дане обладнання має великий ресурс ємності, забезпечує абонентам в метро всі сервіси технології 2 G (GSM, EDGE/GPRS) і є 3 G-ready. Це означає, що в разі отримання оператором ліцензій на нові покоління зв'язку, «МТС Україна» в найкоротші терміни розгорне в метро мережу 3 G/4 G, надавши своїм абонентам можливість першими користуватися високошвидкісним мобільним інтернетом в Харківському метрополітені.

«Сучасні засоби зв'язку — мобільні телефони, смартфони та планшети — стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя. Кількість користувачів розумних пристроїв щодня зростає. Зараз рівень проникнення смартфонів в Україні перевищує 25%, а Харків — один з лідерів за цим показником, адже смартфон — це можливість не тільки бути на зв'язку, але й зайти в інтернет, щоб подивитися пошту, перевірити соціальні мережі або завантажити й почитати улюблену книгу. Тому ми розраховуємо, що в Харківському метро найзатребуванішим сервісом буде мобільний інтернет, і наша мережа готова задовольнити потреби абонентів в мобільному інтернеті, а в перспективі й забезпечити нашим абонентам можливість першими користуватися 3 G та 4 G. І ми також сподіваємося, що наш подарунок у вигляді Мобільної бібліотеки сподобається харків'янам і гостям міста», — коментує Людмила Бахтіна, директор Північного територіального управління «МТС Україна».

Окрім можливості користуватися в метро мобільним зв'язком від «МТС Україна», жителі Харкова та гості міста отримали від оператора інноваційний подарунок — першу в світі повноцінну Мобільну бібліотеку в метро. Мобільна бібліотека буде розташована в холі станції метро Пушкінська.

Читачем бібліотеки зможе стати кожен, у кого є смартфон або планшет, скачати і читати книги можна абсолютно безкоштовно. На корінцях зображених книг розміщені спеціальні QR-коди, за допомогою яких тексти можна скачати в електронних форматах через публічну мережу Wi-Fi. Коди можна зчитати за допомогою додатка для зчитування QR-кодів і камери будь-якого сучасного смартфона або планшета.

В «Мобільній бібліотеці» представлено понад півтисячі книжок українською, російською та англійською мовами. Це відомі твори різних жанрів, включаючи класику і сучасну літературу зарубіжних та українських авторів.

***

За додатковою інформацією звертайтесь:

Вікторія Павловська
Відділ зв’язків з громадськістю
«МТС Україна»
тел.: +380 50 110 31 30
e–mail: vpavlovska@mts.com.ua
«МТС Україна» в соціальних мережах:
Facebook | Вконтакте | Instagram

***

Мережа ПрАТ «МТС Україна» охоплює більше 98% території України, на якій проживає 99% населення. Компанія обслуговує 23,1 млн. абонентів. Компанія володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного й міжнародного/міжміського зв'язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п'яти континентах. Дохід за 2013 рік склав 9,965 млрд. грн.

«МТС Україна» є 100% дочірньою компанією ВАТ «Мобільні ТелеСистеми» (МТС) провідного оператора мобільного зв'язку в країнах СНД. Консолідована абонентська база компанії без урахування абонентської бази «МТС Білорусь» складає близько 100 мільйонів абонентів. МТС та її дочірні компанії надають послуги в стандарті GSM у всіх регіонах Росії, а також у Вірменії, Білорусі, Україні та Туркменістані; в стандарті UMTS — у всіх регіонах РФ, у Вірменії та Білорусі; в стандарті CDMA-450 — в Україні. Компанія також надає послуги фіксованого зв'язку та кабельного телебачення в усіх федеральних округах Росії та в Україні — кількість абонентів платного домашнього телебачення МТС складає більше 3 мільйонів домогосподарств, кількість абонентів широкосмугового доступу в інтернет — більше 2 мільйонів. У 2013 році бренд МТС вже вшосте увійшов до ТОП-100 найдорожчих російських брендів у світі за рейтингом BRANDZ™, опублікованому міжнародним дослідницьким агентством MillwardBrown, та визнаний найдорожчим телекомунікаційним російським брендом. З червня 2000 року акції МТС котируються на Нью-йоркській фондовій біржі під кодом MBT. Додаткову інформацію про компанію можна знайти на сайті www.mts.ru.

***

Деякі заяви в даному прес-релізі можуть містити інформацію про проекти або прогнози стосовно майбутніх подій або майбутніх фінансових заходів МТС і/або UMC відповідно до положень Законодавчого акта США про цінні папери від 1995 року. Такі твердження можуть містити слова «очікується», «оцінюється», «має намір», «буде», «міг би» або інші подібні вирази. Ми б хотіли попередити Вас, що ці заяви є тільки припущеннями, і реальний хід подій або результати можуть відрізнятися від заявленого. Ми не маємо наміру переглядати ці заяви з метою співвідношення їх з реальними результатами. Ми адресуємо Вас до документів, котрі Компанія надсилає Комісії США з цінних паперів і бірж, включаючи форму 20-F. Ці документи містять та описують важливі фактори, включаючи ті, котрі зазначені в розділі «Фактори ризику» форми 20-F. Ці фактори можуть вплинути на відхилення реальних результатів від проектів і прогнозів. Вони містять у собі: можливі зміни квартальних результатів, умови конкуренції, залежність від розвитку нових послуг і тарифних структур, швидкі зміни технологічних процесів і положення на ринку, стратегію придбання, ризик, пов'язаний з інфраструктурою телекомунікацій, ризик роботи на українському ринку, та країн СНД, коливання котирувань акцій, керування фінансовими ризиками, а також поява інших факторів ризику.